Kendimi bildim bileli bir şeyler yazarım. Anı yazarım, günlük yazarım, şiir yazarım.. Kendimi başka nasıl ifade ederim bilmiyorum. Müziğe yeteneğim yok.. Bir müzik aleti çalamam ben. Onun yerine kelimelerimi fısıldıyorum ötmeye yeltenen kuşlara.. Ya da bale pabuçlarım yok adımlarımı gösterecek ama kelimelerim var yüreğimi gösterir onlar benim..
Hoş geldiniz.
Sürç-i Lisan edersek, affola..

Çünkü bir tek o zaman özgür olacaksın.

Sevdin mi beklemeden seveceksin, beni sevmiyor diye üzülmeyeceksin.
Verdin mi hesap tutmadan vereceksin, geri alır mıyım diye düşünmeyeceksin.
Gittin mi beklemeden gideceksin, bitmiş bir aşkı ihanetle sürdürmeyeceksin.
Geldin mi özlediğin için geleceksin, özlenmediysen eğer gücenmeyeceksin.
İşte ancak o zaman anlamlıdır yaşamak, çünkü bir tek o zaman mutlu olacaksın.
Ancak o zaman anlamlıdır ölmek, çünkü bir tek o zaman özgür olacaksın.

Yaşadın mı beklemeden yaşayacaksın, bugünü kenara itip yarına bakmayacaksın.
Ağladın mı saklanmadan ağlayacaksın, aleyhime döner diye rol yapmayacaksın.
Bağlandın mı beklemeden bağalanacaksın, sevdiğinden acısını çıkarmayacaksın.
Yalvardın mı ta gönülden yalvaracaksın, reddedilirim diye sevmekten korkmayacaksın.
İşte ancak o zaman anlamlıdır yaşamak, çünkü bir tek o zaman mutlu olacaksın.
Ancak o zaman anlamlıdır ölmek, çünkü bir tek o zaman özgür olacaksın.

Ne güzel şarkıymış bu da..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder