Kendimi bildim bileli bir şeyler yazarım. Anı yazarım, günlük yazarım, şiir yazarım.. Kendimi başka nasıl ifade ederim bilmiyorum. Müziğe yeteneğim yok.. Bir müzik aleti çalamam ben. Onun yerine kelimelerimi fısıldıyorum ötmeye yeltenen kuşlara.. Ya da bale pabuçlarım yok adımlarımı gösterecek ama kelimelerim var yüreğimi gösterir onlar benim..
Hoş geldiniz.
Sürç-i Lisan edersek, affola..

Günler Aylara, Aylar Yıllara..

İçimi acıtan bir kaç cümleyi paylaşmaya geldim.. Hemen gideceğim..

Sen öldükten sonra çocuk, günleri sayıyordum. 3 gün oldu, 5 gün oldu, 22 gün oldu, 36 gün oldu, 59 gün oldu, 80 gün oldu..
Bir zamandır farkettim ki ayları sayıyorum.. Sorana 9 ay oldu diyorum artık.

3 ay sonra 1 yıl oldu diyeceğim.

1 yıl oldu. 12 ay. 365 gün. 52 lanet olası hafta...

Sonra ne olacak bilmiyorum.
Gerçi son 9 aydır; yarın ne olacak onu bile bilmiyorum.
Miladlar koymuştum senden sonra. 40'ına kadar nasıl dayanılır, kütüphane açılışına kadar nasıl dayanılır, doğumgününde nası dayanılır... şimdi düşünüyorum sene-i devriyesine nasıl dayanılır..

Aman be mürşil.
Aman be..
Zamanı düşman ettin bana, beni zamana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder