Kendimi bildim bileli bir şeyler yazarım. Anı yazarım, günlük yazarım, şiir yazarım.. Kendimi başka nasıl ifade ederim bilmiyorum. Müziğe yeteneğim yok.. Bir müzik aleti çalamam ben. Onun yerine kelimelerimi fısıldıyorum ötmeye yeltenen kuşlara.. Ya da bale pabuçlarım yok adımlarımı gösterecek ama kelimelerim var yüreğimi gösterir onlar benim..
Hoş geldiniz.
Sürç-i Lisan edersek, affola..

En 2011! :)




                

Arada yazmak için vakit bulamadığım 2 önemli olay yaşadım.. Onları gününde yazamadım ama eğer bunu gününde yazmazsam olmazdı dedim, 2012 hazırlıkları içerisindeyken bıraktım işi gücü oturdum. Bilirsiniz klasiktir geçen yılın en'lerini seçmek. Herkes yapıyorken ben bu işten eksik kalmam dedim ve;

           
 2011 Yılının ;
En güzel günü 18 Kasım 2011
En iyi dostu Miray SAMANYOLU ( ki geçen yıl kendisine oscar vermiştik)
En karmaşık dönemi Mart 2011- Eylül 2011
En yorgun dönemi Nisan 2011- Haziran 2011
En anlayışlı insanı Zafer KANYILMAZ (Dünyanın en güzel babası)
En büyük hayal kırıklığı : Dostun acı söylediğini sanması
En müptela hale gelinen müzik Fransızca olanlar :)
En iyi anlaşılan insanlar ; Adının baş harfi M veya H olanlar :)
En hoşa giden reklam 1 Million Paco Rabanne
En çok ağlanılan reklam Anadolu Sigorta.. :(
En dillere dolanan şarkı Kimseye Etmem Şikayet
En çok gülünen medyatik kişilik Survivor Taner :) :)
En çok gidilen yer (yine) Boneras
Facebook'da hakkında en çok paylaşım yapılan şey : İZMİR (çok başka çok)
En büyük delilik : Bir Yıl Daha AIESEC
En büyük heyecan : Bir yıl daha AIESEC
En büyük yalan "Ben iyiyim!"
En Duygulandıran : 12 yaşındayken geleceğe yazılmış mektup
En iletişimsiz ama en sevimli insan Elif AYAZ :)
En fikir ayrılığı yaşanılan ama en uzlaşılan insan Ömer Tuna YOLUÇELİK
En zor iş Öğrenci Otobüs Kartı Çıkartmak (hala yapmadım :))
En tam oturan laf "Olmuyorsa, zorlamayacaksın!" :)
En çok sesimi duyurduğum " Twitter!" 
En sesimi duyuramadığım "AIESEC Antalya Marketing Team" :) :) Market(K)ing
En yaratıcı olduğum : Timmmmyyy
En yaratıcı olmam için Timmmyyy'i bana veren: Mürşil!
En planlayıp da gerçekleştiremediğim ; Yatda Fasıl (hoppaaa)
En hemen kandığım : İlknur GÜNTÜRKÜN KALIPÇI
En ondan bir sonra hemen kandığım : Dokunmatik LCD :)
Tanışmaktan en memnun olduğum : (bu bende kalsın şımartmayalım)
Severken bi anda en sevmediğim : Yılmaz ÖZDİL
En coştuğum : Shakira (Rabiosa :)
En çok içtiğim : Rakı :)
En çok istediğim : Kafa nereye biz oraya..
En iyi film "One Day" !
En anlamsız kutlama "Kabotaj Bayramı" (herhalde hayatımda ilk defa kutlamışım)
En cefamı çeken Dilek KANYILMAZ
En ısırılması gereken Hasibe KANYILMAZ
En hayalini kurduğumuz ; Bizim EV
En illahlah ettiğim ; p-çete
En büyük rezillik : Sahnelerin gülü :) (bilenler anlasın yeter)
En yaratıcı güldürmece : Metro- Konuğumuzsunuz
En mest olunan şarkı : Ara sıra bazı bazı gelsen yine gönlüm razı
En hayattan soğutan oyun : Sims!
En iyi izlenen, ezberlenen : Southpark!
En birlikte Southpark izlenen:Mürşil (bak bu 2 oldu değerini bil)
En merakla beklenen dizi : Games of Thrones
En anlık söylenen söz ve söylendiği kişi : "Sen stilistsin ben tembelim"Hasibe KANYILMAZ
En çok taklidi yapılan : Balık
En ilham veren : Marilyn Monroe
Kendimde en saygı duyduğum : Kendim olduğum için kazanmak! :)
En kullanmaktan bıkmadığım : Smyrnahk
En özlediğim : ..Efe..
En içimde kalan : Gitti güzelim saçlar
En kafayı yedirten : Badger Badger Badger ..... Mushroom Mushroom
En uyumlu : "Hep Yaşın 19"
En hala gülünen ; "Allah diyen İguana ibretlik paylaşım"
En kopamayacağım manevi aile : AIESEC Antalya
En çok kullandığım kelime "Nevaaa"
En oynamaktan korktuğum oyun : "I never! " :) -kirazları unutmadık o kendini biliyo (3 olursa affetmem demiştim bak :))-

Sevgilerimle 2011..
See u another life bro..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder