Kendimi bildim bileli bir şeyler yazarım. Anı yazarım, günlük yazarım, şiir yazarım.. Kendimi başka nasıl ifade ederim bilmiyorum. Müziğe yeteneğim yok.. Bir müzik aleti çalamam ben. Onun yerine kelimelerimi fısıldıyorum ötmeye yeltenen kuşlara.. Ya da bale pabuçlarım yok adımlarımı gösterecek ama kelimelerim var yüreğimi gösterir onlar benim..
Hoş geldiniz.
Sürç-i Lisan edersek, affola..

Öyle güzel yağıyor ki burda olsan sen de uyumazdın!

Mürş naber canım..

Kanyılmaz sen yine mi ayaktasın bu saatte dediğini duyar gibi oldum. Ama bahanemi önden söyledim sana. Çok güzel yağıyor. Öyle güzel yağıyor ki burada olsan sen de uyumazdın.

Yarın Antalya'ya gidiyorum.
Zor olacak benim için biliyorum. Aramızda kalsın da bu gece de belki bu yüzden uyumuyorum. Bu güne kadar bir şekilde dayanabildiysem hep senin bir yerlerde olduğun ile avuttum kendimi çünkü.. E burda değilsin, baktım çanakkale'de de değilsin.. şimdi gideceğim orada da yoksan belki biraz kendime gelirim diyorum.

Bin bir türlü bahanem var sana dair.
Yok yok bakma sen bana.. İyiyim.
Uyumadım çünkü İzmir'e çok güzel yağmur yağıyor.. Öyle güzel yağıyor ki burada olsan sen de uyumazdın..

Ama sen orada ışıklar içinde uyu kardeşim.
H. Kanyılmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder